Hipsterii nu sunt de vanzare

Intr-o societate in care singura legitimitate ti-o dau banii si puterea politica (in special pentru ca puterea politica iti da acces usor la bani), intr-o societate in care totul pare de vanzare, generatia celor de 20-30 de ani, generatia hipsterilor, se revolta. Calm, civilizat, rabdator, vrea sa arate ca exista, ca ea nu e de vanzare, ca nu e acea masa de manevra de care isi aduc aminte partidele (pentru a cumpara ulei si galeti) doar inainte de alegeri. Generatia asta, crescuta intr-o tara neinchegata si anormala, care s-a obisnuit sa culeaga frumosul si sa iubeasca normalul din filme, excursii sau studii in strainatate si de la prietenii straini de pe ulitele satului universal pe nume facebook, se revolta cand vede ca apar premisele ca frumosul sa dispara si intuieste cand anormalul tasneste brusc din subteranele aranjamentelor politice. Noi, generatiile mai mari, ar trebui sa invatam de la ei sa renuntam la smerenia aia imobila invatata in comunism care ne face sa acceptam resemnati lipsa de transparenta si tranzactiile cu viitorul nostru pentru ca, nu-i asa?!, „Or fi stiind ei cei de la putere ce fac” si „Oricum nu rezolvi tu singur nimic”.

Politicienii (care, la fel ca in ianuarie 2012, nu inteleg nimic din ce se intampla) s-au grabit sa spuna ca cei care protesteaza nici nu stiu unde e pe harta Rosia Montana. Or fi cativa care nu stiu unde e, dar nu mai conteaza: ROSIA MONTANA POATE FI PESTE TOT.

IMAG0024 (1)

Lasă un comentariu